لوگو

آکادمی بیوتکنولوژی ایران برگزار می‌کند:

کلاس جمع‌بندی و رفع اشکال رایگان زیست‌شناسی سلولی 

 

زیست‌شناسی سلولی و مولکولی یکی از مهم‌ترین مباحثی است که دانشجویان دوره کارشناسی علوم زیستی ملزم کچبه گذراندن آن از ترم ۳ به بعد هستند. این درس یکی از سرنوشت‌سازترین دروس کنکور ارشد محسوب می‌شود که با توجه به نوع گرایش انتخابی، دارای ضریب متفاوتی می‌باشد. 

 

همچنین این درس پایه و اساس بسیاری از دروس دیگر و در کل علم زیست و حتی علومی مانند مهندسی پزشکی می‌باشد. 

 

در دوران کارشناسی این درس به دو طریق زیست‌شناسی سلولی و زیست‌شناسی مولکولی یا زیست‌شناسی سلولی و مولکولی ۱ و ۲ نام‌گذاری و ارائه می‌شود. 

 

بنابراین با توجه به اهمیت و لزوم یادگیری درست علم زیست‌شناسی سلولی و فرا رسیدن دوران امتحانات پایان ترم، آکادمی بیوتکنولوژی اتحاد زیست‌شناسان ایران تصمیم به برگزاری کلاس‌های جمع‌بندی و رفع اشکال برای چندین درس از جمله، زیست‌شناسی سلولی گرفته است. 

امیدواریم با بیان شیوای استاد و تکیه بر همت و تلاش خودتان در یادگیری و مرور این محتوا، بتوانید نمرات خوبی را در امتحانات پایان ترم کسب کرده و این درس مهم را عمیقاً یاد بگیرید.

 

ویدیوی جلسه ضبط خواهد شد و در پنل کاربری شما باقی می‌ماند. اما از آنجایی‌که ممکن است به دلیل سرعت اینترنت، آپلود آن در سایت کمی طول بکشد، حتماً در کلاس حاضر شوید. 

 

 

موضوع مورد بررسی در کلاس زیست‌شناسی سلولی:

تغییرات پسا ترجمه‌ای و protein sorting

 

جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱

ساعت ۱۸–۲۰

مدرس دوره: دکتر میرلطیف موسوی گرگری

عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد

لیست جلسات

تعداد جلسات: 1 کل ساعت ها: 2:0

سوالات متداول

اگر دوره مورد نظر شما دارای گواهی باشد از قسمت ویژگی های دوره چک کنید و برای دریافت گواهی میتوانید وارد پنل کاربری خود شده و از قسمت نمرات درسی»گواهینامه ها مراجعه کنید 

ارســال نظر جدید

برای ارسال نظر حتما باید وارد شوید از اینجا وارد شوید

دوره های مرتبط

لیست جلسات

تعداد جلسات: 1 کل ساعت ها: 2:0